top of page

ZA PROBLEME KOJE KORISNICI VIDE KOD VAS
ILI VI VIDITE KOD KORISNIKA DIZAJNIRAMO FLEKSIBILNA RJEŠENJA ZA SVE VELIČINE KOMPANIJA

MALA
Male tvrtke
sto A.jpg

CONSULTING / STRATEGIJA

SREDNJA
Srednje tvrtke
sto B.jpg

SERVICE, PRODUCT & PROCESS (RE)DESIGN

VELIKA
Velike tvrtke
sto C.jpg

METRIKA

CONSULTING / STRATEGIJA
  • Customer Service: Izvrsnost u usluzi klijentima izravno utječe na njihovo zadovoljstvo i lojalnost. Strateškim poboljšanjem usluge, korisnici postaju zagovornici vašeg branda.

  • Customer Experience: Kreiranjem nezaboravnog korisničkog iskustva, tvrtke stvaraju duboku emocionalnu povezanost s korisnicima, što rezultira povećanom lojalnošću i većom potrošnjom.

  • Produkt: Inovacije u proizvodima iz perspektive korisnika ključne su za istaknuti se na tržištu i zadovoljiti njihove promjenjive potrebe, čime se osigurava rast prodaje.

  • Digitalna Transformacija: Prilagođavanje poslovanja digitalnoj eri s fokusom na korisnika omogućuje bolje razumijevanje njihovih potreba i ponašanja, poboljšavajući tako i iskustvo i zadovoljstvo.

  • Upravljanje Promjenama: Efikasno upravljanje promjenama, vođeno potrebama i očekivanjima korisnika, ključno je za uspješnu adaptaciju na nove trendove i tehnologije.

Anchor 1
SERVICE, PRODUCT & PROCESS (RE)DESIGN
UNIVERZALNI POSLOVNI CILJEVI I RJEŠENJA
  • povećanje korisničkog  zadovoljstva proizvodom, uslugom ili procesom

  • povećanje preporuka

  • povećanje lojalnosti

  • povećanje potrošnje

  • povećanje diferencijacije od konkurencije

  • povećanje zadovoljstva zaposlenika

  • smanjenje operativnih troškova procesa

  • smanjenje prigovora i kontakata općenito

  • smanjenje odlazaka/raskida ugovora

Anchor 2
SPECIFIČNI POSLOVNI CILJEVI I RJEŠENJA PO INDUSTRIJI

MALOPRODAJA I WEB PRODAJA

  • smanjena fluktuacija u određenom dijelu prostora ili weba

  • česta dodatna pitanja osoblju

  • slabe reakcije na akcije

  • loši review-i

  • ne zadržavaju se dugo i malo troše

FINANCIJE I OSIGURANJA

  • ne vjeruju vam

  • ne razumiju ponudu

  • velika fluktuacija baze klijenata

  • jezične barijere (strani radnici)

TELEKOMI I DIGITALNI SADRŽAJI

  • usporavanje prodaje i prihvaćanja inovacija

  • velik broj problema sa postojećim proizvodom

HOTELI, RESTORANI, KAFIĆI

  • gosti dolaze bez rezervacija

  • slaba popunjenost (kroz dijelove dana)

  • ostavljaju četvorke, a rijetko petice

  • ne ostavljaju (velike) napojnice

  • ne vraćaju se

OSTALE USLUŽNE DJELATNOSTI (BEAUTY, WELLNESS, POPRAVCI, ODRŽAVANJE, ČIŠĆENJA I SL.)

  • česte reklamacije na isporučeno

  • kašnjenje plaćanja

  • ne pojavljivanje u zakazanom terminu

METRIKA
  • Naša jedinstvena metodologija za analizu korisničkog iskustva izbjegava nametanje unaprijed određenih tipova interakcija koje ocjenjujemo i numeričkih ocjena, kako ništa ne bismo previdjeli. Umjesto toga, omogućujemo korisnicima da se slobodno izraze o svojim iskustvima, bez ograničavanja na specifične scenarije ili kategorije, te ih sami klasificiraju kao dobre ili loše, bez naše dodatne interpretacije ocjena. Nakon što korisnici podijele svoje doživljaje, mi pažljivo mapiramo te povratne informacije s relevantnim interakcijama unutar kompanije. Ovaj pristup osigurava da se svaka povratna informacija vrednuje i koristi za stvaranje dubokog uvida koji vodi preciznim strateškim odlukama. Dimenzije koje mjerimo uključuju emotivnu razinu zadovoljstva korisnika, vremenski period i trajanje interakcije s proizvodom ili uslugom, specifične razloge zadovoljstva ili nezadovoljstva, te uvide o tome što i kako unaprijediti. Rezultat ove analize je jasno čitljiv materijal koji detaljno prikazuje što je dobro, što loše, što korisnici očekuju i trebaju, koliko korisnika je imalo koje iskustvo, intenzitet tog iskustva, kada se dogodilo, i procjenu vremena potrebnog za vidljive rezultate nakon implementacije rješenja. Osim interne uporabe, ova metodologija je primjenjiva i na cijelo tržište, što omogućuje komparativnu analizu konkurencije.

Anchor 3
bottom of page